خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/08 - 15:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تضییع حقوق فلسطینیان/برخی کشورهای عربی از مسیر اشتباه بازگردند

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اجرای سیاست عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی امری محکوم به شکست است.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص روند عادی سازی کشورهای عربی با اسرائیل، گفت: سیاست عادی سازی روابط میان برخی از کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی در چند وقت اخیر رخ داد که این امر سبب شد بسیاری از ملت های آزادی خواه به این موضوع واکنش نشان دهند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع این کشورها راه توسعه، امنیت و نجات ملت خود را نزدیک شدن به هم‌پیمان ایالات متحده یعنی اسرائیل می دانند نه اینکه روابطشان را با رژیم آدمکش قطع کنند.



وی با اشاره به اینکه باید پای رژیم صهیونیستی از منطقه قطع شود تا شاهد ایجاد آرامش و ثبات باشیم، ادامه داد: بر این اساس باید اذعان کرد موضوع نهضت فلسطین و دفاع از حقوق مردم این سرزمین حق مشروع تمام ملت های آزادی خواه است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در این راستا، افزود: گام های خوبی از حیث موضع گیری های سیاسی و همچنین ارسال کمک های بشردوستانه به فلسطینی ها صورت گرفته است.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که برخی کشورها مانند قطر سیاست عادی سازی با رژیم صهیونیستی را امری محال می دانند تا مردم مظلوم فلسطین به حق خود دست یابند./



پایان پیام

  • کد خبر : 320298
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار